حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

در حکمی از سوی رییس‌جمهور
دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد.



حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد.
-


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،متن حکم رییس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدرضا صالحی امیری

براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم، شما را به سرپرستی «وزارت ورزش و جوانان» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری همه همکاران آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

سابقه مدیریتی و اجرایی دکتر صالحی امیری

وی به عنوان مدیر گروه مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی، معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

او هم‌اکنون معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک (مجمع تشخیص مصلحت نظام) و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم تحقیقات) است.

همچنین صالحی امیری با سابقه اجرایی، مدیر گروه مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی، معاون پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

وی در ضمن کتاب‌هایی را با عنوان مدیریت منازعات قومی در ایران، مبانی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی ، مفاهیم و نظریه‌های فرهنگی ، سرمایه اجتماعی، انسجام ملی و تنوع فرهنگی ، فرهنگ و مدیریت سازمان‌های فرهنگی و تالیف ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نگاشته است.

صالحی امیری در سال ۱۳۴۰ در شهرستان بابل به دنیا آمده و دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علوم و تحقیقات و استادیار دانشگاه است. رساله دکترای او با عنوان "مدیریت تنوع قومی در ایران و جهان" است.
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 13140556
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7